Dlaczego "wydziwiam".

    W moim życiu w ciągu ostatnich kilku miesięcy, jak nie już roku nastąpiło wiele zmian. Inaczej spojrzałam na siebie, na świat i na to co mnie otacza i kto mnie otacza. Wielu znajomych się pozbyłam, ponieważ nie lubię gdy ktoś mi robi obok tyłka, a innych przytuliłam bliżej siebie, bo wiem, że mogę na nich polegać i zawsze są.
    Tworzę tego bloga dlatego, że nie chcę na blogu związanym z kosmetykami pisać o moich podróżach, życiu, spostrzeżeniach czy innych zainteresowaniach. To tutaj zostawię cząstkę mnie, którą się z Wami będę dzielić w większy i mniejszy sposób. Wpuszczę Was do mojego życia nudnego, choć momentami za bardzo wybuchowego i nadzwyczajnego. Opowiem Wam też co nieco jak przebiega życie singielki w dużym mieście i czy to naprawdę powód do dołowania się, co poniektórych może odmienię lub zmotywuję, a inni może zmienią o mnie zdanie.



P.S. Poniżej pochwalę się linkiem do wywiadu ze mną, o mnie, o sukcesie i o moim blogu. Serdecznie zapraszam do lektury.
http://www.sukcesjestkobieta.pl/justyna-rembisz-zyj-tak-aby-niczego-nie-zalowac-i-przezyc-swoje-zycie-na-200/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 JotandeR , Blogger